Anytime that you needed me, I'd be there

Promenerade i solsken till jobbet i morse och funderade på varför det var så tomt ute. Har jag tagit fel på tid? Dag? Är det söndag? Ja, det var det ju. Sådär mitt i veckan bara, men vad spelar det för roll? De gamla behöver ha sin hjälp ändå :)

Jag har hållt på att skriva på det här inlägget i typ en timme nu men det kommer något i vägen hela tiden, haha. Håller på att pilla på nya mobilen, laddar ner appar och kollar 3D-effekterna och sådär, det går att ta riktigt häftiga bilder faktiskt. Arwen är visserligen inte det optimala motivet eftersom han inte är still i ens 3 sekunder men jag har lyckats ta några fina bilder :) 

Har ni firat någon nationaldag idag?
120517

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: