Mästerkock

Jag sitter och tittar, eller nej jag tittar inte.. Det står bara på.. Men det är i alla fall ett program på kanal 5, om folk som verkar helt galna, som färgar och klipper pälsen på sina pudlar och ställer ut dom. Typ som skönhetstävlingar, fast med rosa hundar. Har sett både "lejon", "pandor" och "aliens" men dom flesta ser ut som clowner. Rosa, lila, gröna, gula, blåa.. Stackars djur!

Ja ja, det var inte det jag skulle skriva om. Gjorde en supergod pizza, efter samma recept som jag använt några gånger tidigare (ni hittar det här) men den här gången blev det kycklingpizza istället för skinka som jag brukar göra.
120608
Som topping hade jag stekt kyckling, jordnötter, fetaost, banan (lite fusk men jag glömde bort det när jag handlade ingredienser) en massa ost och lite oregano :)
120517

Postat av: Mamma

Kul när det blir riktigt gott. =)

2012-06-09 @ 11:04:28
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: