You gon' miss me when I'm gone

Tog mig en lång sovmorgon idag, riktigt skönt! Välbehövt och välförtjänt, tycker jag själv. Arwen verkar dock inte hålla med mig, han väckte mig vid halv åtta så jag fick gå upp och ge honom lite mat sedan sov jag vidare till kl. 11. Konstigt hur ett litet djur som nästan inte gör ett ljud ifrån sig ändå kan väcka en.. Men han har sina knep :)

Nu får jag ta och göra något innan hela dagen har gått, men jag ska mest bara ta hand om mig själv idag. Hoppas ni alla får en trevlig helg! :)

Har lite bildbrist just nu så därför blir det mest gamla bilder för att det ska se lite trevligare ut :)


Postat av: Mamma

Skönt att få sova ut ibland. Hoppas du också har haft en bra dag.

2012-06-16 @ 18:09:41
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: