You never can admit the truth, trying to laugh it off

Jag skrev ett inlägg förut, som försvann för att datorn och/eller Internet segar. Så skrev jag om det, men så försvann det igen för att jag och nya blogg.se inte riktigt kommer överrens. Då gav jag upp. Så himla tröttsamt, men jag gör ett nytt försök, lite halvdant kanske men ändå..

Sovit, gjort ansiktsmask, duschat, handlat, ätit god mat, stökat runt lite här hemma. Min dag i korta drag :) Det suger att vara tjej ibland, som idag t.ex, så jag har känt mig lite hängig. Men jag gör som Barney Stinson:

Källa
Inte för att jag är ledsen, men principen bara :)

Resten av inlägget som försvann skriver jag i morgon eller något! Nu ska jag fortsätta kolla på When a man loves a woman!


Postat av: Frida

Han är inte dum den där inte :P

2012-06-17 @ 10:33:56
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: