Your presence's everywhere

Hejsan! Jag hade fullt upp igår, var ute på stan hela dagen med några fina tjejer och fikade m.m och satt och tjötade flera timmar. Kom inte hem förrän det var dags att hoppa i säng för att orka gå upp och jobba idag. Mycket trevligt :)

Idag efter jobbet åkte jag direkt och hämtade min nya mobil som kom igår. Här är den!
120605
Lite svårt att få en bra bild, och skalet ser nästan mer rött ut på bild än vad det egentligen är, but I like it! Tycker inte alls den är för stor som jag var rädd för, så det blir nog jättebra. :)
120517

Postat av: Frida

Vad fin den är, hunnit testa den än eller håller den fortfarande på att laddas?

2012-06-05 @ 19:21:38
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

En må-bra dag med andra ord. Hoppas du blir nöjd med mobilen.

2012-06-05 @ 19:25:26
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: