A thousands dream tonight, wouldn't ever be the same

Skönt att den här dagen äntligen är över! Känns som att den varit lång.. Jag skulle egentligen ha jobbat idag, men så hade jag bytt så jag var ledig.. Men så fick jag en tid idag i alla fall, och det var ändå inte för min skull som vi bytte så jag tänkte att det är väl lika bra att jobba. Bara att jag fick en tid till två men inte kom från jobbet förrän fyra.. Men jag lär ju bli rik, nästan, så mycket som jag får jobba :) Dumt att klaga!

När jag väl kom hem i alla fall, så låg mitt nya kort i brevlådan! Överlycklig! Nu slipper jag kontanterna :) Fort gick det med, bara 3 dagar. Och dessutom är det nya kortet mycket finare än det gamla (fast det "gamla" var bara ca. 2 månader gammalt)
120316
Glad tjej! Hoppas detta fungerar till april 2016 nu då :)
120204

Postat av: Frida

Fusk, jag ska nog begära ett nytt kort jag med :P hehe de var ju superfint och vårigt! :D

2012-03-16 @ 18:44:51
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Vi ses om 21 dagar. =)

2012-03-16 @ 19:13:49
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Tack vännen <3 blir asglad ju. Är supernöjd och känner mig rätt ball i nya frillan :D

2012-03-16 @ 22:09:48
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: