Breakfast

Idag är det APT-onsdag men istället för möte ska vi ha utbildning, så jag ska ner till jobbet om några timmar. 

I brist på annat tog jag kort på min "nya" LCHF-frukost idag. Har tröttnat på fil och créme fraiche, det blev inte bra med mina torkade hallon och blåbär så nu äter jag Finn Crisp istället (LCHF-"godkända" knäckebröd, typ..)
120307
Kokt ägg, Finn Crisp (egentligen ska man väl bara äta ett, om man är strikt LCHF:are, men det är ju inte jag så jag tar två :) ) med leverpastej och smörgåsgurka, och en kopp te utan varken socker eller sötningsmedel!
Gott! :)
120204

Postat av: † V K Z

Gott, håller också på att fixa lunch nu! :D

2012-03-07 @ 12:41:12
URL: http://vikzan.spotlife.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: