I can see you need someone to trust, you can trust in me

Äntligen en ledig dag! Galet skönt med sovmorgon! ♥ Just nu visar termometern på 18,5 grader varmt utomhus, så jag ska ta och plocka fram utemöblerna idag tänkte jag. Ta med Arwen ut en sväng och sedan bara sitta och njuta av värmen.. Kan det bli bättre?

Ikväll blir det dessutom After Work. Något som facket anordnar, har inte riktigt koll men jag vet att vi får mat i alla fall och det tackar man ju inte nej till :)

Nu ska jag skynda mig ut i solen innan det är förrsent! Men förresten.. Har ni sett nya Ballerina Marängsviss? Det är ju nästan farlig hur påhittiga dom är!
120323
Jag var ju bara tvungen att prova den.. Kan väl inte påstå att den smakar marängsviss men god var den i alla fall :)
120204

Postat av: Frida

Såg väldigt smarrig ut, dem vet hur dem ska sälja sina varor :P hehe

2012-03-23 @ 18:49:10
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: