I can't even sleep at night, can't get it off my mind

Hejsan! Idag är jag ledig igen och solen skiner ♥ Tog jag mig en riktigt välförtjänt sovmorgon. Tänkte gjort det igår men vaknade tidigare än jag tänkt mig av ett sms som inte kunde lämna mina tankar sen så det gick inte somna om, men i natt stängde jag av ljudet på mobilen så jag skulle få sova ut i fred.

Hur som helst så var det nästan 15 grader varmt när jag klev upp idag, så jag har varit ute med Arwen. Idag skuttade han runt som bara den och utforskade gräsmattan, fastän det satt en katt och tittade på oss. Men sen vet jag inte vad som hände, om han blev rädd för något, men plötsligt började han springa som en galning, och eftersom snöret till selen inte är så långt, och jag inte riktigt hängde med, blev det bara att han flög runt, runt i cirklar omkring mig och vägrade stanna. Jag fick nästan inte tag på honom och trodde han skulle ta sig ur selen men tillslut fick jag tryckt ner honom på marken så jag fick stopp på honom.. Låter lite brutalt kanske men jag var ju tvungen att få tag på honom.
120314
Tokiga kanin!
120204

Postat av: Frida

Han är så söt den där lilla token :D

2012-03-15 @ 01:38:38
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: