I should drop it and walk away

Helgen är slut, jag är ledig och har fått en välbehövd sovmorgon! Så gott som jag sov i natt har jag inte sovit på evigheter, riktigt skönt! Nu är frågan vad jag ska hitta på idag. Funderar på att åka ut till Torp och kolla efter en ny mobil. Jag är så trött på min, och så mycket som jag jobbar tycker jag att jag kan unna mig en ny telefon. Har kollat lite på nätet och hittat några jag gillar, men jag vill gärna både se och röra innan jag bestämmer mig för något. :)

Just nu sitter Arwen bredvid mig här på stolen, han brukar hoppa upp och sätta sig här om det finns plats, lilla myskillen :)
120326
Jag har förstått att kaniner inte sover, i alla fall inte min och i alla fall inte så att det märks. Men i morse tror jag faktiskt att jag såg Arwen nästan somna. Jag ser hans bur från min säng, så på morgonen när jag vaknar brukar jag ligga och kolla på honom innan jag orkar gå upp. Så låg han på sitt hustak, på mage, och det såg ut precis som att han nickade till, som man gör när man sitter i soffan och kollar på film och har svårt att hålla sig vaken (så gör jag i alla fall) och jag bara Haha, busted! Du kan visst sova! ♥
120204

Postat av: Frida

Han vill ju inte verka slapp så han sover lite när du inte ser, men denna gång kanske de blev lite för sent så han somna och hoppades på att du inte skulle se :P

2012-03-26 @ 18:36:44
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: