I'm looking like power 'cause I know how to hide

Hello! Det blev tomt här igår pga. att jag jobbade och så kom Frida hit igår! Hon var redan hemma hos mig när jag kom från jobbet, så det blev hem och vända för mig så åkte vi iväg till Torp för att köpa täcken och handla lite mat. Som vi skrattade när vi gick ifrån Jysk.. Fick med oss två täcken och två kuddar därifrån - i en jättstor sopsäck! Såg lite skojigt ut :)

Resten av dagen lagade vi mat, bakade kladdkaka, kollade på tv och film och var allmänt onyttiga (förutom LCHF-middagen då). Och idag har vi varit i stan och bl.a. shoppat lite böcker på Second hand. (Visar någon annan dag..) Sen så har vi varit ute en liten sväng med Arwen också för en stund sedan, för nu är snön borta igen! :) 
120310
Ikväll blir det jobb för min del, och Frida ska på egna äventyr. Hörs i morgon! Bara en sak till...
HEJA LOREEN! ♥
120206
120204

Postat av: Frida

Haha fan vad kul vi hade igår, dem började nog tro att vi var konstiga när vi gick runt där inne såpass länge som vi gjorde :P Fina vi är :D

2012-03-11 @ 17:10:12
URL: http://frallan89.bloggagratis.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: