Sleepyheads

Jag och Frida ligger helt utslagna i varsitt hörn av soffan och sover. Eller ja, just nu sitter jag ju här, men för en liten stund sedan sov även jag i soffan. Vanligtvis brukar jag sova en timme när jag kommer hem från jobbet, men det har jag ju inte gjort nu när Frida har varit här så jag är helt slut. Hade det inte varit för The walking dead som börjar halv elva så hade jag gått och lagt mig för länge sedan.
120311
Bild från i morse på väg till jobbet när himlen var så rosa och fin :) Och så här hårt trafikerad är motorvägen före klockan sju en söndagsmorgon.

Och förresten...
120311
Källa
LOREEN! ♥
120204

Postat av: Frida

Haha de är slitsamt att kolla på tv :P

2012-03-12 @ 11:02:29
URL: http://frallan89.bloggagratis.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: