Thank God you blew it, thank God I dodged the bullet

I morse när jag satt framför tv:n och åt frukost så ringde det på dörren. Den enda jag kunde komma att tänka på som skulle ringa på min dörr var Fadde, men jag satt fortfarande i nattlinne så jag började klä på mig för att öppna. Men så kom den här in genom brevinkastet:
120317
(Har blurrat för jag tänker inte göra reklam för någon Jehovas vittne-skit..)
Jag skickade ut den igen samma väg som den kom in :)

Tur att jag inte hann öppna.. En gång förut har dom ringt på dörren när jag varit hemma och öppnat. Då frågade dom om min syn på Jesus eller något sånt. Och min spontana reaktion är "jag kunde inte bry mig mindre.. gå härifrån.."
120204

Postat av: Frida

Haha du är rolig du men först föreviga du de med ett foto :P Dem ringde när jag bodde i Kalmar första gången var jag ensam hemma med tjejerna och andra gången var även Linda hemma, fick en broschyr av dem och dem kom tillbaka för att fråga om jag hade läst den typ :P haha

2012-03-17 @ 19:59:25
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: