Somehow I know you feel the same way too

Skönt att min långa vecka är över, ledig måndag efter jobbhelg är underbart ♥ Idag har vi haft strålande sol och vårvärme, sovmorgon på det och sedan Melodifestivalen i repris. Inte alls spännande när man redan vet resultatet, men kul att se ändå :) 

Nu är det tyst och lugnt här igen (jag sa aldrig skönt, hehe) för Frida har åkt hem. Jag åkte med henne till Göteborg, så åt vi på Le Croissant på centralen. För nästan exakt ett år sedan, när Frida skulle komma och hälsa på mig, så åkte jag till Göteborg för att möta upp henne och så lunchade vi med mormor - på just Le Croissant. Då åt jag en grillad baguette som var så sjukt god. Har längtat efter att äta där igen enda sen dess, och nu var det dags!
120312
"Grillad mangoraya-kyckling-baguette"
120312
Sen köpte vi glass. Favoriten Cornetto classico är tillbaka, men jag var tvungen att prova den nya Cornetto Enigma Cookie, och ja - den var god fastän det inte var så mycket "cookie" över den som jag hoppats på.
120204

Postat av: Mamma

Smaskig lunch, förutom glassen då. =)

2012-03-13 @ 15:25:29
Postat av: Frida

Saknar dig!! och tok-Arwen såklart :) Den mackan var sjukt god, om 1år är de dags för den igen :) Tradition?

Tack för att du ville hänga med till Gbg, resan blev så mycket trevligare :)

2012-03-13 @ 19:45:13
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: