We can change what seems impossible

Idag hade jag knappt tänkt gå utanför dörren. Hade bara tänkt städa, tvätta och sånt roligt. Men nu måste jag visst åka till Torp eftersom smart-ass-me glömt att hämta ut nya allergitabletter (som jag tar varje dag, för er som inte vet..) och tog den sista i morse. Har kommit fram till att det enda apoteket som är öppet på söndagar är just det ute på Torp..
120318
Slut!
Det roliga (eller dumma kanske) är att jag drömde precis det här förra veckan. Medicinen var slut, apoteken var stängda, jag fick åka till Torp.. Men inte är man så smart att man gör något åt det redan då :) Hoppas bara det inte är "fel-köraren" som kör bussen idag..

Men så det ska jag göra nu, och sedan resten. Måste bara säga att herregud vad duktig jag har blivit med städandet! Städar nästan varannan vecka, det är ju helt sjukt. Förut brukade jag städa när dammråttorna började klättra på väggarna, ungefär. Kanske bra att ha ett litet odjur som sprider hår, mat, hö m.m. omkring sig :) ♥
120204

Postat av: Frida

Hade kanske varit jobbigare om du hade kommit på de på kvällen att dem var slut :P



Han kan få komma och bo hos mig ett tag så kanske jag också kan börja städa så ofta :P

2012-03-18 @ 18:26:03
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: