As long as you're with me, it's a winning streak

Japp japp! Då var den här sega helgen över och vi börjar en ny vecka med härligt solsken! ♥ Jag har "tiggt" till mig mer jobb i veckan, hehe. Jag skulle varit ledig onsdag, torsdag och fredag, men så är det lite "vikarie-kris" den här veckan, och jag bara Men jag kan jobba! Jag är ledig onsdag, torsdag, fredag och kommer dööö av uttråkning! Känns ju väldigt ovärt att sitta hemma och göra ingenting när man vet att det är kris och behövs folk på jobbet. Så nu är jag bara ledig fredag på hela veckan, två dagar mindre att fundera över vad jag ska hitta på! :)

I brist på annat tog jag några "just-nu-cam-bilder" på mig och Arwen :)
120319
120319
120319
Världens mysigaste ju ♥ Fast gladast blir han när jag låter honom gå. Han tycker säkert jag är skitjobbig :)
120204

Postat av: Mamma

Åååhhh vad söta ni är.

2012-03-19 @ 18:49:07
Postat av: Frida

Sista bilden såg ju väldigt mysig ut :D

2012-03-19 @ 19:03:19
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: