Eat my words, and then swallow your pride down

Jag bestämde mig lite hastigt förut för att gå ut på en promenad innan det blev mörkt. Kändes inte riktigt bra att bara sitta på rumpan resten av kvällen med tanke på alla godsaker jag smällt i mig idag. Dessutom hade jag ett paket på Konsum Skogslyckan som låg och väntade på mig, så jag tog tillfället i akt och tog en promenad i solnedgången.
120320
120320
Så undrar ni säkert vad det var för paket jag skulle hämta.. Eller jag hoppas i alla fall att ni gör det :) Har ju sagt förut att jag gillar att köpa skivor ifall jag tycker att någon viss artist är värd att stöttas lite extra. Visst, Spotify i all sin ära, men det finns ju dom som är lite extra speciella.. T.ex. så har jag alla Darins skivor (flera stycken ex. utav några t.o.m.) och Rihanna är min "kvinnliga Darin", så att säga, men jag har aldrig köpt en enda utav hennes skivor, fast jag har varit bra sugen på det länge nu. Så med det sagt, och att det var rea på CDON (och är fortfarande tror jag), ska ni få se vad jag hämtade..
120320
Alla Rihannas album!
Music of the sun - A girl like me - Good girl gone bad: Reloded
Rated R - Loud - Talk that talk Deluxe edition

I love it, I love it, I love it ♥
120204

Postat av: Frida

Vad kul, jag har också tänkt skaffa mig en skiva där men jag har inte riktigt bestämt mig än :P De är kul när man får paket :D

2012-03-21 @ 09:42:25
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: