Våffeldagen

Ja, idag är det våffeldagen och jag kör på mjukvåfflor eftersom jag inte har något våffeljärn det här året heller. Men så har jag redan ätit våfflor i minst en vecka redan, men bara för att det är våffeldagen ska ni få en bild för att se hur gott det kan se ut. ;)
120325
Mjukvåfflor med vaniljglass (för att jag inte orkade vispa grädde) och hallon (för att jag försöker vara nyttig, och sylt är inte nyttigt.. Precis som att glass är det, haha..)

Har ni ätit några våfflor idag?
120204

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Nästa år får du komma hit och äta våfflor :) hihi



Men det där såg ju inte så tokigt ut faktiskt :) Jag och Ricky var ut till svärföräldrarna och åt så vi slapp laga själva ^^

2012-03-25 @ 21:58:21
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Frida

Dem där våfflorna är ju så grymt mycket godare än vanliga :)

2012-03-26 @ 08:29:27
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: