You've always been the star

Härliga lördag! Skönt med helg! :) Nej, jag skojar bara. Helgen har nästan precis börjat och jag är redan uttråkad.. Tänk om bara de där tjocka, gråa molnen kunde försvinna? Då skulle allt bli mycket roligare.

Jag har i alla fall varit en sväng i stan nu och gått på loppisHotell Carlia. En kollega, Marita, hade ett bord där och jag lovade att kika förbi en sväng idag eftersom jag inte har något bättre för mig. Jag köpte två armband och en kapsylöppnare av henne, allt för en tia :)
120317
När jag skulle åka hem igen så var det samma tjej som körde idag, som körde bussen häromdagen när jag skulle till Granngården. Hon som körde fel, ni vet? När jag gick på bussen tänkte jag "kör inte fel nu.." Men jo, det gjorde hon. Igen. Hon körde mot Torp istället för Hovhult. Okej, jag förstod att hon är ny.. Men ändå, man måste väl veta vilken linje man kör och var man ska? Hon körde ju åt helt fel håll.. Blir bara så sjukt less!

Men.. Så vad hittar ni på en dag som denna?
120204

Postat av: Frida

Fina armband :) Var de den loppis vi var på och jobbar hon där? Fattar inte riktigt :P

2012-03-17 @ 19:55:27
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Spännande att åka buss i U-a.

2012-03-18 @ 10:42:34
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: