A part of me will stay here

Seg dag idag, känner jag redan. Har haft lite konstiga saker för mig i natt, bara sånt där som är typiskt mig.. Bara en liten stund efter att jag hade somnat vaknade jag med världens ryck och flög upp från kudden. Tror jag drömde att det var något äckligt på den, så jag fick lite panik, haha. Så jag är lite trött idag, ville inte alls vakna i morse när klockan ringde.. Ja - jag har larm på fast jag är ledig eller börjar sent.. Men det bra är ju att jag inte måste gå upp så jag låg kvar och halvsov i någon timme. :)

Ska till jobbet om några timmar för APT, eller inte.. Men jag ska dit i alla fall. Och så ska jag posta mitt blåa kuvert :)
120509
120509
120402

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: