Holding on to my hope

När man jobbar fredag och ska jobba helgen också känns det alltid så segt, men sen hinner man knappt blinka så är helgen över.
Jag råkade sova 2 timmar i soffan när jag kom hem. Brukar sätta larm när jag är på väg att somna så jag inte ska sova mer än 1 timme, för jag tycker det räcker, men när larmet väl ringer är jag helt död och det går inte att vakna. Haha, inte konstigt att man blir lite seg :)

Läste förresten att man inte lever lika länge om man sitter mer än 11 timmar om dagen, och dom som lever längst sitter mindre än 4 timmar om dagen. Bara undrar vad man ska göra resten av timmarna när man är vaken, ska man behöva stå upp och äta, titta på tv, osv? Eller?
120506
Skön stil ♥ på tal om ingenting..
120402

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: