I don't wanna live that way, reading into every word you say

Kommer ni ihåg att jag skrev för ett tag sedan att jag skulle göra i ordning i min rabatt? Well, jag tittade på alla grejerna som ligger i en kartong ute på trappan och tänkte att jag skiter nog i det.. Den är nämligen full med spindelnät, och det ser så äckligt ut så jag mår dåligt bara av att titta på det. Men ska det gå framåt så måste man ju göra någonting, så jag gjorde det ändå.
120513
Första steget var att överhuvudtaget våga ta i grejerna. Flyttade bort vattenkannan och tog fram trädgårdsredskapen och det gick helt smärtfritt, såg inte en enda spindel (inte där i alla fall). Jag tog och grävde ner lökarna från minipåskliljorna jag köpte i påskas. Vem vet, dom kanske växer upp nästa år. Sen tröttnade jag, blev uttråkad och orkade inte greja mer. Hämtade ut Arwen istället och satte mig och solade, men det var i alla fall ett steg i rätt riktning! Säg att jag är duktig :)
120402

Postat av: Frida

Jätteduktig :)

2012-05-13 @ 20:27:24
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: