Ice cream

Jag har varit inne och jobbat några timmar extra idag, slutade klockan 12 vilket var hur skönt som helst! Perfekt dag att ha jobbat men ändå haft hela dagen kvar när man kommer hem, speciellt när det är sommarväder!

När de få timmarna då solen når till min uteplats var över tog jag bussen till Torp för att köpa glass. Det svåraste med den här "sockerfria veckan" är att jag alltid blir så sugen på glass när solen skiner, och nu när det är så varmt blir man ju ännu mer sugen. Så jag googlade på sockerfri glass och hittade Alvestaglass. På hemsidan står det att den skulle finnas att köpa på Coop forum och Coop konsum i Uddevalla, därför åkte jag ända till Torp, för lite glass. Dom har både sockerfri glass och LCHF-glass, jag köpte ett paket med vanilj och ett med smörkola.
120523
Helt 100% sockerfri är nog inte LCHF-glassen, men jag åt den andra :) Får väl säga att godare saker finns det ju, men jag tycker det är ett bra alternativ. Ganska dyrt dock, men kanske värt det.
120517

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: