This will end up on the news

Hejsan! What's up? Jag sitter och kikar lite i en inredningstidning som jag köpte för någon vecka sedan. Är ju lite intresserad av sånt där och vill så gärna lära mig saker och inspireras.
Har tänkt söka till någon utbildning till nästa höst. Det är ju långt kvar men jag har redan nu börjat titta på antagningsuppgifterna (eller vad det nu kan tänkas kallas, hittade inget bättre ord). Det känns som att eftersom jag inte har någon bakgrund inom det här på något sätt, t.ex. ritteknik eller så, så vill jag börja redan nu och lära mig så jag hinner förbättra mig redan långt innan det är dags. För den utbildningen jag är mest inne på nu, ska man bl.a. rita en möbel som man tycker om, och så ska man göra ett collage i temat "hemkänsla". Så en inredningstidning känns som en bra inspirationskälla, och på Internet kan man ju hitta hur mycket som helst.

Har kollat runt lite på nätet efter en bokhylla, mest för att jag vill ha en, men vissa är ju minst sagt inspirerande.
120529
Källa 1, 2 & 3
120529
Källa 1, 2 & 3

Häftiga va? Jag älskar alla tre i första bilden. Tycker den första i andra bilden är grym också, men den skulle aldrig funka hemma hos mig. Om jag fattat saken rätt sitter delarna inte ihop utan den är uppbyggd genom att det står ett visst antal böcker i varje sektion. Undrar bara vad som händer om man tar en bok, rasar den då? Eller om en liten kanin är där och ska klättra och nosa. Kanske ingen bra idé, men cool :)
120517

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: