It's gonna take a miracle to bring me back, and you're the one to blame

Jag vaknade vid fyra i morse för att det kliade så mycket i halsen att jag trodde jag skulle bli knäpp. Okej, man kan väl stå ut med att snora lite och nysa hela tiden, lite kli i ögonen är ju lätt att åtgärda med ögondroppar.. Men kli i halsen är nog något av det värsta som finns, för det är ju så svårt att klia.. Och nu har det satt igång igen. Vad gör man åt skiten?

Hatar att vakna på morgonen när det är så lite tid kvar att sova innan man ska upp också. Har alltså jobbat idag. Och det fina vädret är borta. Klagar absolut inte på solsken och värme, men en liten regnskur (helst på natten) skulle inte skada.
120402
Random bild från arkivet

Fick by the way min biljett till Peace&Love på posten idag, woho!
120402

Postat av: Mamma

Det ska tydligen vara otroligt mkt pollen i år. du får komma hem till oss, här är det inte mkt pollen utan lite nysnö stället.

2012-05-05 @ 09:58:13
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: