It's your turn now

Hej hej! Är lite piggare idag, i natt drömde jag att jag skulle flytta till New York och jag hängde med killarna i How I met your mother när jag kollade på lägenhet, haha. Mycket bättre än spindlar :)
120516
Källa
Om några timmar är det jobb, har inte tänkt göra någon störra ansträngning innnan det är dags för det. Diska på sin höjd, men det får väl räcka. Har sökt lite ledigt i sommar nu med, det blir inte någon semester direkt men några dagar här och där som jag hoppas jag får :)
120516
Tur att jag fått en hel hög med papper med instruktioner för bl.a. sånt här ;)
Haha och älska namnet dom använt som exempel.
120402

Postat av: Frida

De lät som en heltrevlig dröm asså :)



haha de var lite lustigt faktiskt, annars brukar ju alltid personerna heta typ Anders Andersson :P

2012-05-16 @ 16:04:50
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: