I've made up my mind

Woho, nu har jag bestämt mig! Nu är det slut på mobilkrångel, den här är beställd och kommer hem till mig i början av nästa vecka:
120528
Källa
Den var egentligen det ända självklara valet av mina två favoriter, nu hoppas jag bara att jag blir nöjd! Det jag är rädd för är att jag ska tycka den är för stor, eftersom den jag har nu är ganska liten för att vara en touchis, men man vänjer sig väl!

Och eftersom jag älskar min rosa mobil (ja, just färgen alltså) så beställde jag ett skal (och displayskydd ingår) till den nya. Samma söta baby-rosa som jag har nu blev det inte, men ändå rosa.
120531
(Minibild jag hittade..)
Källa
120517

Postat av: Frida

Härligt att du bestämt dig, nu ska bara jag bestämma mig också haha. Fin rosa btw, skulle också vilja ha en rosa tror jag :P bara för att rosa är så fint hehe.

2012-05-31 @ 14:22:33
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: