Keep it burning close forever

Var tog solen vägen? Den bara försvann.. Hoppas bara det inte blir regn. Jag har i alla fall hunnit sitta ute och njuta av solen en stund förut innan den försvann.
Var iväg en sväng och handlade lite förut, och när jag satt på bussen ner till stan fick jag ett sms att jag har ett paket att hämta från Nelly.com (har köpt en jättefin sommarklänning) så jag tänkte ta vägen förbi Skogslyckan när jag skulle hem.. Men bussen som jag skulle åka med gick sönder, bara sådär, så jag struntade i det. Får hämta den i helgen någon gång :)

Ikväll vankas det roligheter med tjejerna på jobbet så jag kommer inte skriva något mer idag. Bjuder på en cam-bild just nu.
120525
Hoppas ni får en trevlig fredagkväll :)

By the way, Loreen var grym igår! ♥
120517

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: