Respect my way of living life like I want to

Jag gillar inte när folk säger till mig vad jag ska göra och hur jag ska leva mitt liv. Speciellt inte när personen i fråga inte känner mig ens i närheten så väl som h*n tror.
Ju mer jag tänker på det, desto mer stör det mig. Vem tror h*n att h*n är? Att komma från ingenstans och ha åsikter om saker som h*n inte har något att göra med, och när h*n dessutom drar exempel från sitt eget liv som bara gör det ännu mer uppenbart att jag tagit rätt beslut.
Jag vet vad jag gör och jag är nöjd med den vändning som mitt liv har tagit. Och skulle jag inte vara det, så skulle det vara mitt problem, ingen annans. Speciellt inte någon som inte känner mig.

Förlåt att jag skriver så obegripligt för alla som inte är insatta i mina tankar (alltså alla förutom mig själv) men det var nödvändigt.
120402

Postat av: sanna

Jag fastnade för det du skrev! Känner likadant jag med, det värsta som funns är när folk ligger sig i ens liv!

2012-05-12 @ 22:09:55
URL: http://sanna123.blogg.se/
Postat av: Frida

Vill du prata så vet du att du alltid kan ringa mig :) kram

2012-05-13 @ 18:34:59
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: