I'm a slave for you

120526
Källa
Jag brukar tänka att "neej jag gillar inte Melodifestivalen och ESC så mycket, kollar bara för att.." Har insett att det inte är sant, snarare tvärt om - jag följer det slaviskt. 
Fastän det i år bara är andra gången någonsin som min favorit har vunnit Melodifestivalen (Martin Stenmarck var första), och de flesta låtarna i ESC är dåliga, jag inte gillar att alla balkan-länder och de som har många grannländer bara röstar på varandra, reglerna är helt twisted och man fattar ingenting längre, programledarna är stela, dåliga på engelska, drar massa torra skämt och är bara helt kassa, och nu, när jag läst på lite om det, tycker det är helt galet att Azerbajdzjan överhuvudtaget får hålla i tävlingen eftersom dom bryter mot EBU:s regler. (Men tydligen är reglerna inte så viktiga när det väl kommer till kritan.)

Men ändå, trots allt detta, så bara måste jag titta! Mina små glädjetjut, applåder och glädjeskutt skrämmer min stackars, lilla fyrbenta vän här - men så glad blir jag. Håller tummarna stenhårt för Loreen ikväll!
120517

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: