There's only one up in here that caught my eye

Hellu! Jag försöker komma igång efter en lite för lång tupplur i soffan, är så seg i hela kroppen. Men det känns i alla fall skönt att det är helg nu :)
Sitter och kollar på reprisen på Top Model All Star. Den här veckan var första gången sedan det började för säsongen som jag inte jobbade tisdagkväll - så alltså jag har redan sett det, men jag orkar inte sträcka mig efter fjärrkontrollen.. Dessutom tykcer jag att Mr. Jay är sjukt snygg!
120511
Källa
Han får vara precis hur gay han vill, han är ändå riktigt ögongodis, hehe :)
120402

Postat av: Frida

Men visst är han snygg!! Åh jag är lite kär i han faktiskt!!

2012-05-11 @ 20:29:24
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: