Light's gone, day's end

Hej på er! Sitter och sitrrar på skärmen och försöker komma på vad jag ska skriva och hur jag ska formulera mig. Det går sådär. Är helt seg i huvudet, men för en gångs skull inte för att jag sovit, utan snarare för att jag inte har gjort det. 

Jag drömde om spindlar i natt. Vaknade flera gånger men varje gång jag somnade igen så bara fortsatte det. Varför måste dom vara med i mina drömmar?
Jag drömde att jag jobbade och skulle städa hemma hos någon som hade en stor, äcklig, hårig spindel som husdjur. Dom tyckte att dom skulle vara lite roliga och hade släppt lös den innan jag skulle komma dit. Jag gick därifrån utan att städa, för jag klarade inte av det, men sen följde mamma med mig dit för att hjälpa mig leta efter den, haha ♥ Vi hittade den tack och lov inte, för då hade jag väl vaknat i panik. Men ändå, känns som one step forward and two steps back.. Hatar dom!
120515
Random bild från arkivet, för jag tänker inte lägga upp en bild som har med inlägget att göra ;)
120402

Postat av: Mamma

Hoppas du hade ngn nytta av mig i drömmen.

2012-05-15 @ 18:49:11
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: