We have nothing left, it's the end of our time

Äntligen är helgen slut och jag har en vecka framför mig med mycket ledighet och enligt prognosen riktig sommarvärme! Hoppas det stämmer! Får passa på att ta vara på mina lediga dagar nu för om två veckor börjar jag jobba heltid och ska så göra hela sommaren..

Igårkväll gick jag och la mig redan kvart över nio. Väldigt tidigt för att vara mig, men gud så skönt det var och verkligen välbehövt. Hann knappt lägga huvudet på kudden innan jag somnade, sen vaknade jag vid tolv-tiden och hörde att grannarna hade fest men bestämde mig för att inte låta det störa mig, så det gjorde det inte. 

På tal om grannar så pratade jag lite med min nya sådan förut, sprang på honom när jag kom hem från jobbet. (Det blev by the way ingen snygg singelkille som jag hoppades på.. Eller singel vet jag ju inte, men snygg är han då inte och lite för gammal för mig.. Men vem behöver det egentligen?) Han verkar i alla fall snäll, lite skum, men snäll. Han förklarade vad som hände första gången vi träffades, då dom kom och ringde ner dörren för mig. Trodde han/hans umgänge var helt knäppa, men så var det inte.
120520
Bjuder på en bild på Arwen från när vi var ute idag. Det var skugga här när jag kom hem, men ändå 22 grader varmt. I'm not complaining! :)
120517

Postat av: Frida

Vad hände då? Varför ringde dem ner dörren?

2012-05-20 @ 21:08:01
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: