Tonight, eternity's an open door

Hej! Idag har det jobbats i kokande värme, men jag njuter av det! Okej, kanske inte just jobbandet men värmen. Det är helt underbart!

När jag kom hem vid halv tre-tiden tänkte jag gå ut och sätta mig i solen, men den hade redan förflyttat sig bort från min uteplats. Gick ut och satte mig ändå, för det är ju varmt och skönt i skuggan med, men så kom fastighetsskötaren med sin grästrimmer och störde så jag gick in. Jag var däremot jättesugen på att bada, så jag bestämde mig för att traska iväg till Bjursjön. Det var längre dit än jag trodde, och det var varmt, men fram kom jag och det blev årets första dopp! Kallt men skönt :)

Det tog mig 20 år att lära mig att inte misshandla min hud, utan använda solskydd. Kanske det krävs 20 år till för att jag ska lära mig att inte misshandla mina fötter. Tog på mig mina nya, oanvända, gladiatorsandaler och gick de 2 x 30 minuter långa promenaderna. Inte för att jag har några andra skor, som inte är för varma, som hade varit bättre att gå i, men ändå. Lite blåsor på tårna och sådär, men det har ju varit värre, mycket värre...
120524
120524
120524
120517

Postat av: Frida

Usch usch jag brukar också göra de misstaget, att man aldrig lär sig asså :(

Du är modig du!!

2012-05-24 @ 19:48:09
URL: http://frallan89.bloggagratis.se
Postat av: Mamma

Modig du är. Något grönare hos dig än hos oss. =)

2012-05-24 @ 21:32:58
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: