Relax your senses, just do what you wanna do

Idag blev det en liten dagstur till Göteborg för att hänga lite med Linda. Kändes väldigt bra i morse att jag hade planer för dagen när dom började klippa gräset här utanför. Hade nog nästan dött om jag hade varit kvar hemma.

Skulle i alla fall ta tåget till Göteborg, men det var inställt och skulle ersättas av buss, just my luck! Som jag fattade det var det buss till Ljungskile och sedan tåg därifrån, men det tog en jäkla tid innan bussen kom. Däremot kom det en taxi, och chauffören sa att det var två stycken som skulle åka med honom till Ljungskile. Kan väl inte han veta hur många som skulle med tåget? Han tog i alla fall med sig några och åkte. Efter en halvtimme eller nåt kom det en buss som gick hela vägen till Göteborg, fick åka gratis så jag får väl vara nöjd :)

Väl i Göteborg gick vi och köpte glass och satt i solen och glassade (haha). Jag tappade en av mina glasskulor :( Dom var dåligt ditsatta, haha. Sen gick vi bara runt i stan, upp till en utsiktsplats och ner igen, satt och tittade på/skrattade åt folk som vanligt, hehe. Det har verkligen varit en superhärlig dag i fina Göteborg med en fin vän! :)
120503
120503
120503
120503
120503
120402

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Hihi :) Jag vill gärna sno den bilden på mig och dig. Den blev bättre än den på min kamera då mitt hår täcker halva ansiktet :P

(På min bild alltså) :D

2012-05-03 @ 22:39:14
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad kul att ni har varmt och skönt. Vi har ju fått plocka fram vinterkläderna igen.

2012-05-04 @ 14:48:16
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: