Can't wait to see your face

Det känns nästan onödigt att skriva någonting nu när klockan har blivit så mycket, men samtidigt - varför inte? Fast jag har inte så mycket att säga idag ändå. Har varit på jobbet i 2 timmar idag utan att göra nästan någonting, ganska meningslöst, men vad gör man inte?

Resten av dagen har jag haft lite annat för mig, men jag säger inte vad för det är hemligt ;) Har haft en bra dag i alla fall :)

I brist på annat slänger jag in en bild på lilla tjockis-kaninen från en dag förra veckan när han låg ute i skuggan under bordet och slappade medan jag satt i solen och gassade :)
120530
120517

Postat av: Frida

Haha vad söt han är <3

2012-05-30 @ 22:58:33
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: