A vision of ecstasy

Jag blev superexalterad i morse när jag fick syn på det här i Metro:
Och blev superirriterad när jag sedan såg det här:
För er som inte vet (jag vet att det finns dom som läser som inte har full koll på sånt här ;) ♥) så är Pointcloud en app som bara finns i App Store - alltså till iPhone, som jag inte har! Tyckte det var helt korkat att enbart iPhone-användare skulle få tävla, och i mitt exalterade tillstånd missade jag "METRO.SE/RIHANNA". (Såg det faktiskt inte förrän precis just nu när jag laddade upp bilden). Så nu är jag SUPEREXALTERAD igen och ska tävla!
 
Ber er jättesnällt att hålla tummarna för att jag vinner! ♥

Postat av: Frida

Håller tummarna!! Om du skickar ett mail till mig som en påminnelse så kan jag tævla jag med så har du større chans att få åka :)

Svar: Tack vad snällt :D
Anna

2012-11-07 @ 17:47:10
Postat av: Mamma

Håller också tummarna för dig! =) <3

Svar: Tack! <3
Anna

2012-11-07 @ 19:18:38
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: