Baby, we got the whole world standing up

Rihanna igår kväll alltså! Vet inte vilken ände jag ska börja, jag är nästan lite för exalterad över hela grejen med tanke på att jag enbart sett henne live på en datorskärm, men hon är ju underbar!
 
21.00 igår kväll skulle kalaset sätta igång, och vid halv nio tyckte jag det var dags att göra sig redo så jag stängde ner allt annat på datorn och öppnade livesändningen och loggade in. Eftersom mitt Internet är som det är ibland så vågade jag inte ens röra datorn av rädsla att bryta anslutningen och förlora min plats, eftersom det såklart var begränsat antal platser på livesändningen också.
 
Väldigt otålig och rastlös blev det en evighetslång väntan på tre timmar som följde, då hon försenad. Två timmar pga. att flyget till Sverige var sent, och så verkar det vara de där sedvanliga 40-45 minuterna. 23.40 körde hon igång, och hon var så underbart bra! Det var helt omöjligt att sitta still i soffan och titta - roligare än jag hade igår/i natt har jag nog aldrig haft ensam hemma i mitt vardagsrum förut haha. :)
Källa
Hade kunnat offra en hand för att få vara där, för det var verkligen hur bra som helst, men det tråkigaste var att efter ca. 45-50 minuter avbröts sändningen mitt i en låt och sedan var det slut, så vi fick tyvärr inte se hela showen. Kan tänka mig att dom hade en viss tid till att sända, och att det kanske blev så pga. förseningn.. Men jag låter bli att tänka på det som var dåligt och det som kunde ha varit, och glädjs åt det jag fick istället! :)
 
Har varit dötrött idag, efter ungefär 4 timmars sömn.. Men det var värt det! ♥

Postat av: FridaFr

Hörde på Rxi fm att det går rykten att hon var på spa innan ;)

Svar: Jag hörde också det, men har även hört att det inte var hennes fel att hon blev sen. Flyget från Kanada var 2 timmar sent, sen resten 40 var kanske livsviktig yoga då ;)
Anna

2012-11-19 @ 15:20:48
Postat av: FridaFr

Lite hennes grej att vara sen upplever jag det som :P

Svar: Jo, men det finns fler som gör så :P
Anna

2012-11-19 @ 15:21:23
Postat av: Frida

Haha ja hon kanske behövde den där yogan efter att blivit så sen med flyget.
Jo men absolut, ganska dålig stil. Och när dem väl blir sen på riktigt så tror man inte riktigt på det.

2012-11-20 @ 07:47:43
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: