Feeling so good, looking so bad

Nu är det över. Den sista chansen att få en biljett till Rihanna i morgon är förbi, i alla fall för den som inte kan ta sig dit med endast några timmas varsel. Får väl gratulera alla vinnare av biljetter, och jag hoppas att alla som är på plats i morgon inser hur lyckligt lottade dom är, och att dom vill vara där minst lika mycket som jag vill! 
 
Det känns bara så sjukt frustrerande att självaste Rihanna kommer till Sverige och man inte får chansen - inte ens har valet att köpa en biljett. Men jag får väl i alla fall trösta mig med att det är fler än jag som insett följande: 
Så fastän det kommer vara tusen gånger grymmare på plats, så har jag i alla fall fortfarande möjligheten att få se det och höra de nya låtarna från Unapologetic ♥
 
Och den 22 juli 2013, då jävlar! Vem ska med?

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: