It's so foolish how you keep me wanting more

Jag längtar till i morgon! Fick ett sms förut från posten att ett paket från CDON är på väg till mig. Skynda! tycker jag.. Men eftersom den nya skivan inte kommit än, så kan jag göra något som annars, according to me, hade varit lite fel just nu - lägga upp en "gammal" låt från Talk that talk.
 
Den här låten har förundrat mig lite hela tiden, först tyckte jag den bara var konstig med sina 1:18 min, och jag läste om "Rihannas vågade låttext" men jag fattade inte riktigt grejen. Nog för att jag insåg att det handlar om något annat än en födelsedagstårta, men det tog lite tid innan jag plockade fram den sidan av mina fantasier och fattade vad den handlar om..
However.. På Peace & Love när hon sjöng den, och även i Stockholm nu i fredags, så kom det mer när låten var slut för mig, och fortsättningen efter de 1:18 min man lyssnat på i ett år blir ju som en helt ny låt. Och det lät riktigt bra!

Så nu har jag YouTube:at lite och så vitt jag förstår är det en remix hon gjort tillsammans med Chris Brown, och ja.. Det är grymt! ♥ Gillade dock live-versionen bättre, då hon sjöng allting själv.. Vem behöver en kille liksom? Haha.
 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: