I've been everywhere, looking for you babe

Igår kväll följde jag med ett par kollegor på ett fackmöte av något slag, eller en informationsträff kanske är rättare sagt, där bl.a. den här mannen pratade:
Boken, som vi fick, vet jag inte än vad den handlar om men han var bra att lyssna på så den är säkert intressant. Den står i kö att läsas efter Hungerspelen-triologin.
 
Idag har jag semester, till ingen nytta haha.. Men jag sökte ledig ifall att.. Hade ju varit katastrof om jag nu vunnit biljetter och inte kunnat åka. Så istället för att åka till Stockholm åkte jag till Torp, haha. Var bl.a. på Vero Moda och bytte jackan jag köpte för ett tag sedan.
Tänkte inviga den igår, men kände att jag skulle prova den igen innan jag tog bort lappen och tur var väl det för jag insåg att den var för stor och alldeles för lång i ärmarna. Kunde gå ner två storlekar utan problem, så jag vet inte riktigt vad jag tänkte när jag köpte den, haha. Fick tillbaka lite pengar på den med då dom hade ett erbjudande på den nu, så det var inte dumt alls! :)
 
Om lite mindre än 2 timmar börjar Rihannas 777-spelning på Berns och då sitter jag bänkad framför datorn för att titta! ♥

Postat av: FridaFr

Tänk på att behandla andra så som du själv vill bli behandlad! ♥

2012-11-19 @ 15:19:00
Postat av: FridaFr

Haha ibland blir det bara så, man har en storlek i butiken och en annan hemma :P

2012-11-19 @ 15:19:52
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: