Was just an empty soul until you stepped into my show

Vad hände igår? Ja, här var det i alla fall ingenting. Jag var bl.a. iväg och köpte adventsljus på Nille. Blev vanliga röda, men köpte även en guld-glittrig "candle-liner" som jag suttit och pysslat lite med nu i eftermiddag. Visar resultatet sedan när det har torkat :)
 
Köpte julblommor igår också. Gick runt och tittade och funderade på om jag skulle ha några, men så tänkte jag "äh, dom dör ju bara ändå.." men så fick jag syn på en mini-julstjärna, och den var så fin så jag kunde inte låta bli :) får väl forska lite i hur man bär sig åt för att hålla dom vid liv.

Blev en sån här också (den är röd, fast den ser rosa ut) bara för att det stod på en skylt att den inte ska vattnas för mycket och att den blommar länge..
Tummen upp!

Postat av: Frida

Därför man ska ha växter som man vattnar max 1 gång i halvåret, som dem jag har hemma :) Vet inte när jag vattna dem senast :P Sen behöver alla blommor lite rockabillymusik för att må extra bra, det kan jag fixa när jag är nere hos dig ;)

Svar: Vet, det är därför mina kaktusar växer så bra, för dom gillar när man glömmer bort dom :P Men det med musiken tror jag absolut inte på, dom kommer dö direkt..
Anna

2012-11-29 @ 19:50:13
Postat av: Mamma

Fina! =)

2012-11-29 @ 20:05:24
Postat av: Frida

Haha ja dem gör ju det, har bara kaktusar i mitt rum förutom garderobsblomman :) Haha inte alls, ska nog allt visa dig ;)

Svar: Dom är inte döda än så det behövs inte :)
Anna

2012-11-30 @ 07:34:29
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: