You light up my world like nobody else

Vet inte vad som händer i mitt huvud men har flera gånger tänkt att det var fredag igår och att det är måndag idag, vad hände med hela helgen? Haha..
 
Igår kväll blev det Så mycket bättre (Darin var grym, of course ♥) och sedan kollade jag på Dear John. Det blir den sista filmen från min testperiod av Lovefilm.se. Fin film, fast jag var inte riktigt med på slutet då jag var så trött att jag nästan inte kunde hålla ögonen öppna. Som vanligt ungefär, när jag kollar på film, haha :)
 
Pratade med min fina mamma, som fyller år idag, för en stund sedan! Så igen, stort grattis till dig, älskade mamma ♥
Nu är det snart dags för jobb, hoppas ni haft en skön helg :)

Postat av: Mamma

Tack gumman! =) <3

2012-11-04 @ 18:28:04
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: