I don't know who you think I am

Jag tittade om sagt på The Hunger Games igår kväll, och jag tycker den var jättebra! Hade förmodligen inte gillat den lika mycket om jag inte hade läst boken innan, eftersom alla de detaljer som försvinner i en film redan fanns med i mitt huvud.
Källa
Tycker att hela storyn är väldigt speciell jämfört med.. Ja, överhuvudtaget något som man sett eller läst tidigare. Det är så lätt att fastna i historien och tycka det är jättespännande, samtidigt som helheten av det som händer egentligen är helt sjukt. Man är ju glad att det inte är verklighetsbaserat! Kan starkt rekommendera framför allt boken, men även filmen!
 
Längtar efter att få läsa de andra två böckerna; Fatta eld och Revolt, och även se filmerna när dom kommer. :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: