I wanna live a thousand lives with you

Idag har varit en konstig dag, det blev konstiga sovtider och allt upp och ner. Men det är det fina med att vara ledig, att man kan göra som man vill, och jag är ledig i morgon med så jag hinner vända tillbaka på o-ordningen :)
 
Fick ett mail igår att andra delen av Hungerspelen - Fatta eld, som jag reserverat fanns inne på biblioteket nu, så jag har bl.a. varit nere och lånat den. Läste en kommetar om boken där någon skrivit att man skulle ha tredje boken, Revolt, nära till hands när man läser ut Fatta eld, så jag gissar att det slutar spännande. Lite störande dock att Revolt bara finns på ett enda bibliotek i kommunen, och inte det närmsta heller, så jag får väl jaga rätt på den sedan :P
Ikväll har det varit fack-medlemsmöte.. Ja, hehe, och det var allt jag hade att säga om det! Nu blir det en lugn kväll framför tv:n. I morgon ska jag se till att göra någon nytta :)

Postat av: Frida

Du får säga om den är bra sen, vilket jag tror att den är :)

2012-10-17 @ 20:58:30
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: