If you play, you play for keep

Som kompensation för att jag sov dåligt natten till igår, sov jag som en stock i natt - och en timme för länge.. Kul när man vaknar, tittar på klockan och inser att man borde vara på väg till bussen precis då. Har alltså inte hört radion, som sätter i gång klockan fem och är på i en timme, har stängt av larmet på mobilen, som ringer strax efter radion satt i gång, utan att märka det, och dessutom gått upp ur sängen för att stänga av klockradion, som jag vanligtvis alltid vaknar av eftersom den låter förjävligt, en stund senare. Måste sovit väldigt gott :) Tur ändå att jag har gångavstånd till jobbet, fastän man är lat och det har regnat hela dagen.
 
Så jobbigt bara när man kommit en bit på vägen, och börjar fundera på om man verkligen drog ur sladden till plattången ur väggen.. (Några minuter jag dock kunnat spara eftersom inte ett hårstrå på huvudet är platt ändå efter den här dagen) Var väldigt nära på att vända hem igen för att kolla, men gjorde inte det utan litade på vanan att dra ur sladden. Tur man har den, huset stod kvar när jag kom hem ;)
Får dressera Arwen till att börja med sitt gallerskakande vid rätt tid på rätt dag :)

Postat av: Mamma

Åh vilken jobbig start på dagen. Hoppas den fortsatte bättre.

2012-10-21 @ 17:56:50
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: