I'm so happy you came in my life

Jag råkade visst vara för upptagen för detta igår - jobbade kväll och hade annat för mig innan jobbet. :) Idag har jag en efterlängtad ledig dag. Har bl.a. varit och införskaffat en extern hårddisk så att jag kan bli av med alla bilder och grejer från datorn. Bra att ha! :)
 
När jag väntade på bussen tidigare idag:
Jo men visst, liksom.. Varför inte hänga sitt kassaskåp där, eller vad? Haha.

Postat av: Frida

Haha lite udda stælle kanske. Vad køpte du før någon? Och var? Har længe tænkt køpa en men det har inte blivit av :P

Svar: Western Digital (WD) My passport heter den, rymmer 500 gb och är väldigt liten. Köpt på Elgiganten, hoppas på att den är bra :)
Anna

2012-10-23 @ 16:23:46
Postat av: Frida

Okej den såg nice ut, vilken färg valde du? Det är en sån jag har funderat på att köpa länge. Du får säga sen om den är bra och om den är värd att köpa :D

2012-10-24 @ 00:29:49
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: