Nude

Källa
Hur många parfymer ska hon göra? Tror inte ens det är ett år sedan den första kom, och jag har ju redan fallit för Reb'l fleur och Rebelle.. Luktar denna lika gott så kommer jag inte kunna låta bli, hon kommer göra mig pank! Jag hade ju såklart inte köpt dom om dom inte luktade gott, men å andra hade jag förmodligen inte luktat på dom om det inte varit för det där "by Rihanna".. Damn you, woman!
 
Nu är det i alla fall helg för min del, är ledig i fyra dygn räknat från 15.30 idag till 15.30 på måndag, sweet! Har inte varit ledig så många dagar i rad sedan i augusti tror jag. :)

Postat av: Mamma

Vad härligt. Hoppas på fint väder då!

2012-10-11 @ 18:13:33
Postat av: Frida

Haha du får sæga till henne ;)
Se till att njuta riktigt ordentligt nu! :)

2012-10-11 @ 20:57:18
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: