The world belongs to me

Idag har Arwen varit ute och busat lite i höstlöven :)
Han undrade nog vad det var för skräp som låg där ute, men det gick att äta i alla fall så det var nog roligt :) Vi var inte ute så länge dock eftersom det är lite kallt.. Men nu när solen skiner passade jag på att plocka in mina utemöbler också, lika bra att ha det gjort för jag lär inte sitta ute mer i år ändå, nu när det är vintertid och allt!
 
Det kändes som jag var med i en skräckfilm där under några sekunder när jag stod och försökte få in grejerna i förrådet och lampan släcktes.. Under den hundradels sekund som det tar från att man tryckt på knappen tills att lampan tänds, han jag tänka att "tänk om det står nån med en blodig kniv där nu!" Det gjorde det inte som tur var, men jag gick därifrån rätt fort haha..

Postat av: Mamma

Gott gott! =) Läskigt läskigt!!!

2012-10-28 @ 17:40:03
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: