There's only up from here, no downward spiral

Källa
Jag sitter och funderar lite på vad man ska göra med livet.. Har ju varit väldigt inne på inredning (och är fortfarande) men har börjat fundera på om det verkligen är rimligt att gå en kurs som kostar ett x antal tusenlappar (för enbart ett år som inte ger en färdig utbildning) och dessutom ta studielån som man ska betala av resten av sitt liv sedan, för ett yrke som inte har speciellt stor efterfrågan.
 
Jag vill jobba med något jag tycker är roligt, pengar är inte allt, men det måste ju samtidigt var något som man kan försörja sig på. En sån sak som inredning kan man ju alltid syssla med på fritiden, för ett eget hem kommer man ju alltid ha (får vi verkligen hoppas). Inte det att jag inte gillar det jag gör nu, för det gör jag, men jag vill göra något som är lite mer kreativt, så nu har jag nånting att fundera på..!

Postat av: Frida

Både du och jag kommer tids nog på vad vi vill göra, vi är fortfarande unga så vi hinner :D

2012-10-08 @ 13:49:42
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: